questions/answers

1. Hur gammal är du om fem år? 24 är jag då. Galet.
2. Vem var den sista du träffade? Nu är jag med Jennie, men senast Victoria.
3. Hur lång är du? 175 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? 'En kärlekshistoria' Förstod dock inte mycket utav den.
5. Vem ringde du senast? Jennie.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Grattis!! Haha, ja precis.;)” Till Tobias.
7. Vad är dagens planer? Eftersom att jag sover bort mitt lov så har därmed halva dagen redan gått så är det ett frågetecken. Men jag tänkte iaf göra iordning mig nu och sedan åka till Media Markt tror jag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag smsar nog helst. Men det varierar, ibland hatar jag att smsa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? En liten stund sen bara.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Någonstans runt halv 12 men somnade om.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, jag och några hittade en och lämnade till Fia-hemmet.
14. Vilken är din favoritplats? Svårt val, har många favoritplatser men måste nog säga hemma och Stockholm.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolbänken.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett varmt land långt härifrån, tillsammans med min man och barn.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jennie, helt klart.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, oftast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem. Ibland mer.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha ohja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helst skor/strumpor men beror på men är väldigt sällan barfota.
26. Är du social? Ja, det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj+jordgubbar.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Först och främst skulle jag resa iväg till varmare bredgrader. Sedan finns det mycket mera, shoppa, köpa en bil, hjälpa barn i fattiga länder.
29. Tycker du om kinamat? Det jag smakat älskar jag.
30. Tycker du om kaffe? Älskar, skulle aldrig kunna vara utan.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, oboy eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Alla sidor.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Absolut.
35. Är du en beroendemänniska? Jo.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej det gör jag inte.
37. Vill du ha barn? Ja verkligen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Två gånger.
40. Föredrar du havet eller en pool? Föredrar nog båda två.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej det gör jag inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej det har jag inte.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pannkakor.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte riktigt, känner många roliga människor.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte ärr.
47. Vad har du för ringsignal? Like a G6.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja men inte mycket.
49. Flirtar du mycket? Ja det gör jag nog. Säger iaf Jennie här..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Här i Norrköping, utomhus när Sara fotograferade mig.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, jag tror det.
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte körkort än så nej. 53. Vilken var den senaste bok du läste? Elsa's mode.
54. Läser du dagstidningen? På nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp.
56. Dansar du i bilen? Händer väl när det är bra musik.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? East fm.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning.
59. När var du i kyrkan senast? På julaftonskvällen, jag och Jennie tände ljus på gravarna.(Sonny+Morfar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0