P.S Lycka till ikväll.

Tänkte mig ett litet godnatt-inlägg. Den enda som är vaken nu och jag tror läser är Jennie, mina fina. Inte för att jag har så mycket på hjärtat men jag tycker det är skönt att skriva av sig lite på kvällen innan man kryper ner i sängen. Nu är den stora frågan hur jag ska kunna gå upp imorgon? Efter att ha vänt på dygnen.. Vi får väl se hur det går. Det känns faktiskt helt okej att börja skolan imorgon på något sett. Kul och träffa alla igen, men å andra sidan så har negativa-malin andra tankar om det. Skolan är ett utav de ställen jag verkligen inte trivs på. Men det är så kort tid kvar nu så ska nog klara av det.

Nu ska jag läsa lite ur Håkan Hellströms bok, "P.S Lycka till ikväll." innan jag somnar. Kiss and Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0