My thoughts go out to you.

Har krypit ner i soffan, nyduschad och lyssnar på min och Carrie's playlist på Spotify. Lugna och de finaste låtarna. Sitter och tänker bara på precis allting. Och det är så härligt ibland att skriva av sina känslor. Men samtidigt är jag osäker på om det är så smart att lägga upp här. Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Nu framöver iallafall ska jag strunta i många saker och tänka på mig själv. Det finns de saker som jag måste klara av. Så glad att jag har mina vänner som alltid står vid min sida.

Jag saknar Sara, min Sara.
Min fina vän, min ängel, min andra halva. Det känns så jobbigt att vi inte hörs varje dag. Jag vet att hon finns här alltid, vad det än gäller. To.m rakt över gatan. Men jag saknar alla gånger vi verkligen är med varandra och skrattar tills vi ligger ner. Alla galna äventyr, allt, allt.
Jag älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0