Great night with B.

Vilken underbart mysig kväll här hemma med min Becki. Har nästan lite ont i magen nu efter allt skratt och så tror jag även att alla chips har bidragit till det också. Jag är verkligen ett riktigt matvrak men vad gör det. Imorgon ska jag och B träna av oss allt onyttigt. För nu börjar det något seriösare, träna och äta bättre! Och ja, jag kommer hålla det. Beach 11 är på ingång.

Plugga var tanken för oss ikväll men vi flög bort i andra tankar dock. Pratade om sommaren och jag dööööör av längtan. Alla sommarkvällar ute, grilla med vänner, bada, sola. Och snart studenten!!! Balen har det ju även börjat pratats om.. och jag kan säga att jag och Rebecca har hittat våra absoluta drömklänningar. Men om dem ska bäras är en kille på sidan ett måste. Vi får väl se vem det är vi går med till slut..

Nu ska vi nog krypa ner i sängen och sova, det är ju en dag imorgon trots allt. Då är det en kort dag i skolan, sedan ska det köpas presenter och träna.

Kiss and Hug's.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0