1 Januari

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med mina tjejkompisar. Vi alla var samlade hemma hos mig och tillsammans lagade vi en god nyårsmiddag. Förrätt, varmrätt och efterrätt. Mätta och belåtna var bara förnamnet. Det betyder mycket att få vara med sina vänner på en sån dag. Även fast mitt nyårsfirande inte riktigt blev som jag hade tänkt det så hade det sina bra stunder, absolut. Kortfattat så var vi några tjejer hos Koffa och partade innan vi åkte vidare mot smedby.

Jag fick iallafall fira in det nya året med mina fina vänner och krama om dem vid tolvslaget. Raketer, pussar, kramar, kort, skratt, skrik osv. Jag älskar mina vänner, de bästa man kan ha. Jag saknade dock mina två andra änglar. Medan jag stod ute i Sverige, vintern och kylan så befann de sig troligtvis på en strand i Thailand. Det går inte beskriva hur mycket jag saknar dem här hemma. Om ett par få dagar är dem hemma, äntligen!

Bilder från igår blev det dåligt med men Rebecca ska skicka över de som finns imorgon, lägger upp dom här då.
Annars så händer det inte mycket här alltså, jag har precis tittat klart på Mamma mia som gick på tv, underbart bra film, jag älskar den. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, sova kanske. Eller träffa Jennie? Det är ju trots allt lov, men å andra sidan känner jag mig helt slut i kroppen och huvudet. Så lite sömn skulle inte sitta fel just nu. Vi får se helt enkelt. Och nu blev jag tom på ord, skriver sen kanske. Kisses and hugs, & hoppas att alla får en gott nytt fint år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0