♥music

Heeej everyone. Det går verkligen i perioder att jag är inne och skriver här men nu är jag igång igen. Tycker det är så skönt att skriva ibland även fast det kan handla om tråkiga & allmänna saker.
Hur som, sitter hemma nu och laddar ner massvis med musik till ipoden. Jag som är så himla flygrädd måste ha lite skön musik på torsdag när vi åker. Längtar till Paris och vill vara där nu!
Och så var det packningen, vad ska man ha med sig? Hur mycket? Jag kan inte bestämma mig vilka skor och hur mycket av allting. Tycker det är svårt som bara den. Klädhögen växer på sängen här.. Men det ska nog bli skitbra till slut det också.
Nu tänkte jag städa upp all skit här i mitt rum och sedan ska jag ta en dusch innan jag är här igen. Puss så länge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0