Fredag!

Fredag, amazing!
Just nu sitter jag i datasalen i skolan och tittar runt lite på bloggar osv. Ska alldeles strax plugga lite smått. Har håltimma till 14.25. Inte allt för roligt men får duga. Det är så välbehövligt med helg nu även fast det kanske kan bli den tråkigaste helgen. Jag ska bokstavligen talat sitta inne hela helgen alltså med teorin. För på måndag ska jag tusan ha fått en körkort. Min motivation är så stor nu och jag ska klara det. Jag ska även försöka få mig ett jobb på måndag, hoppas hoppas hoppas! Skulle verkligen behöva ett jobb nu alltså.. På tal om det, ska finslipa mitt CV lite grann nu.

Efter skolan ska jag iväg och träffa Sara en stund på stan, presentletande till Martin. Sedan funderar jag på att dra med Jennie till gymmet igen och träna ett tag. Det är så himla skönt att ha kommit igång med träningen och jag älskar det! Sommaren är på ingång så god tid att börja nu. Visst? ;)

Pusss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0