Fredag!

Idag har jag jag spenderat förmiddagen på Maxi tillsammans med Malin. Jag föll pladask för en jeansväst ifrån Carlings och kunde inte låta den hänga kvar där. Jag tyckte att den skulle hänga mycket finare på min klädställning så den fick följa med mig hem. Älskar den!
Är förbi hos Malin en sväng och hämtar lite saker. Hon och dom andra tjejerna ska ut och dansa ikväll och börjar bli småsugen jag också här. Men det vet vi ju vad det kommer resultera till om jag går ut.. Man ligger i sängen/soffan hela lördagen och känner sig mer död än levande. Rätt skönt att inte göra någonting tycker väl vissa men nej jag har alldeles för mycket jag måste hinna innan måndag.
Ska iväg nu igen. Skriver mera senare. Stan väntar på mig och Mallan. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0