8 Februari.

Körde hårt på springbandet på gymmet förut idag. Gick toppen! Och därmed är jag åter igen riktigt trött. Så nu sitter en nyduschad och mätt Malin här i sängen framför tvn. Dock har inte tv kanalerna mycket att erbjuda men skönt att ta det lugnt iallafall. Imorgon är det onsdag och jag är LEDIG! Underbar känsla. Onsdagar är i vanliga fall den tråkigaste skoldagen så perfekt att den försvann. Jag ska ta en sovmorgon sen ska jag iväg till skolan för att möta upp tjejerna och prata lite projektarbete och ska nog även plugga där också. Få lite gjort och sedan är det på teorin igen.

Nu tänkte jag göra en riktigt god jordgubbs-smoothie och sedan krypa ner i sängen, sätta på en film och så somna gott. Eller så kommer jag som alla andra dagar bli kvar här, läsa hundratals bloggar, fastna vid tvn, chatta, skriva blogg-inlägg osv... Sånt som märks. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0