Happy birthday

Igår firades vår fina vän Evelina, 17 år. Min stora flicka, hon är verkligen amazing. Vi ska vara glada som har henne, verkligen. Hon bjöd hem alla tjejer till henne och bjöd på god mat. Vi tillbringade timmar tillsammans och hade det trevligt, skratt, drinkar, dans, spel osv osv. Framåt natten åkte jag och de flesta ner till Dehli/Hugos. Det blev en helt sjuk kväll, lyckad är det rätta ordet. Jag älskar mina favoriter, vi har det alltid så otroligt roligt tillsammans. Att skratta och vika sig dubbel med er är amazing.
















Kommentarer
Postat av: evut

Älskligen min. Tack tack tack tack så mycket för allt i lördags! Verkligen, av er blir jag hel.

2010-09-13 @ 13:48:29
URL: http://evelinadahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0