Söndag

Jag är så anti-söndagar. Idag har jag lunchat med pappa och min lillasyster som var hemma över helgen. Så nu är de och lämnar henne..och jag är ensam hemma, väldigt skönt men ensamt. Jag funderar nog på att göra kaffe och ut och ta lite luft, dock så är det väldigt mörkt och kallt ute nu. Krypa upp i soffan kanske är skönare?! Men mat måste jag laga också.. Usch så jobbigt allt låter va? Det är helt enkelt inte min dag idag.

För att komma med någonting positivt iallafall så har jag haft en väldigt väldigt trevlig och lyckad helg med mina favorittjejer. Vi har firat Fia och bjudits på god mat och vin, utgång både fredag och lördag..Mycket springande ute på krogarna nu. Så en söndag kanske behövs iallafall?
Får se om jag får tag på lite bilder från helgen.. ser lite tråkigt ut annars. Nu ska jag laga någon mat, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: SF

synd att inte vi fick klassas som dina favorittjejer då ;)

2010-09-26 @ 23:41:02
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2010-09-27 @ 13:18:26
URL: http://linnbr.devote.se
Postat av: Ruth

SV: Visst är den!!=)

2010-09-27 @ 14:11:34
URL: http://ruthpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0