Slow dancing in a burning room

I will fight for you till your heart stops beating


Jag slänger på mig lite varma kläder och tar mig in till stan. Jag måste ut och rensa tankarna en aning, det behövs verkligen. Min vän Calle är ute och äter med ett gäng så åker in så länge, sen hem till honom och nöter inte allt om judendomen i huvudet. Hur ska det gå? Mitt huvud känns fullt med saker och ting för tillfället. -Men det är sånt som måste göras, speciellt när man har prov imorgon. Men imorgon är det också fredag, FREDAG, FREDAG. Så otroligt skönt och jag ska ta vara på exkat hela helgen och det sista jag ska göra är att sova bort dagarna.
Nu är frågan, vara duktig och ta cykeln till stan eller spårvagnen. Det återstår att se, skriver mera senare. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0