just the way you are

Hur länge kan man vara förkyld? Jag vet inte äns hur lång tid jag varit det nu. Dock så kan jag tänka mig att man får skylla sig själv en aning när man springer ute och partar hela helgen.. Så ja, nu ligger jag nerbäddad i sängen och hostar som bara den. Jag borde även tänka på att sova om ett tag också, för imorgon bitti ringer klockan tidigt. Ska köra en sväng med pappa och efter det körlektion vid kvart över 7. Jag är ingen morgonmänniska. Men när jag kört klart väntas ett pass på friskis&svettis, då piggnar jag säkert till. Hmm.. Skola, ännu ett träningspass och sedan avsalutar jag dagen med frisören. Ewe ska göra mig snygg i håret, äntligen! Puss på er mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0