Jealous girl

Redan torsdag, så skönt med fredag och helg snart. Jag tycker att veckorna går så otroligt snabbt, positivt menat alltså. Idag jobbade vi lite på projektet i skolan och har valt resemål iallafall. Marocko blir det! Jag har ingen aning om hur det är där så måste kolla mera om det.. tittade på bilder och det såg otroligt vackert ut. Sedan lunchade vi på stan innan min körlektion. Den gick som den gick.. haha nej det gick bra förutom att jag körde fel väg TVÅ GGR samma väg..det slutade med att vi båda satt och asgarva.

Nu ska mallan hämta upp mig så ska vi till Johline och plugga heeela kvällen lång. Inte alls roligt men. Hörs, PUSS.

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hihi ja dem är rätt mysiga :D kram

2010-10-01 @ 10:12:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0