Jag kommer sakna mitt bruna hår....

Jag sitter och tittar på mina bilder på datorn här och jag insåg just att jag saknar redan mitt bruna hår. Jag har ljusbrunt nu, och var nyss iväg och inhandlade två blonderingsfärger. Och om ett tag kommer som sagt Nicoline hit och umgås och hjälper mig. Gud, undra hur det kommer bli. We'll see..

Duktig som jag är så ska jag plugga lite, eller plugga.. jag ska kolla på två videofilmer som min lärare lånade ut till mig. Det är till ett arbete i skolan, så för en gångs skull ska jag börja i tid. Ja, så nu ska jag skriva om "Barnslavar" Jätte hemskt. Puss och kram, hörs sen.

Föressten, jag kan inte rekommendera filmen jag såg förut. "I rymden finns inga känslor" Den var väldigt kort och inte alls bra, ingenting att se tyvärr.


Kommentarer
Postat av: fannie

SNYGGING!

2010-09-09 @ 19:05:01
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0