High on you

Hej! Det är redan torsdag, det känns som att dagarna bara springer förbi. Och även idag stannade jag hemma, min hals sa ifrån för att gå till skolan. Jag blir aldrig frisk.. förkyld, hostar och nu halsen. Dock så hade jag körlektion som jag inte hann att avboka så det var bara att köra. Och det är jag glad att jag gjorde, för det gick jätte bra och så mådde jag bättre utav frisk luft.
Efteråt åkte jag och fotade en stund med Sara, bilder kommer när jag får de av henne. Om någon är intresserade av att se. Nu kom jag precis hem, självklart har jag oturen att må dåligt igen. Haha mycket klagande från min sida här. Ingen bra dag för att blogga. Så jag ska göra lite te, sätta mig i soffan med skolböckerna. Later, puss.

En gammal bild Sara har tagit på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0