SOMMAR!

Sitter ute på altanen, äter jordgubbar och njuter av att sommaren är här. Det är ju så otroligt härligt med värme och sol. Jag har spenderat två dagar nu hos min syster och dem ute på landet. Väldigt trevligt, har hjälpt till markus med bygget lite, solat massvis så jag bränt mig t om, hyrt film, lekt med smågrabbarna och så har jag övningskört. Hunnit med rätt mycket! Men nu är jag hemma igen, väntar på att Jennie ska komma hit och senare kanske även Malin tittar förbi.
Planen är att först och främst såklart umgås, sen tänkte vi prata lite om Peace and Love, eftersom att vi åker på onsdag. Yeeey! Jag längtar verkligen ihjäl mig, kan knappt sitta stilla. Det kommer bli galet!
Nu ska jag fortsätta njuta av solen och försöka få lite mera färg på benen! Och så Håkan på hög volym, självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0