JUNE/16

Sådärja, ny blogg..dock så är den som man kan se inte iordning gjord ännu. Men det kommer snart, då blir den fin. Sitter hemma i min soffa nu och bara tar det lugnt. Jag ska packa lite smågrejer tills imorgon då jag besöker vår kära huvudstad Stockholm. Jag och mina två favoritflickor Malin och Evelina är det som åker dit plus Evves mami.. Riktigt roligt ska vi ha det med lite små happenings i staden, mysiga uteserveringar, shopping och så vidare.
Dock så blir det att ställa klockan imorgon och upp till frisören. Lägger allt i Ewes händer då hon ska färga mitt hår, lite nervöst men hoppas på att det blir fint. Färgen visar jag här senare när det är helt klart..
Hm..vad mer? Evelina tyckte jag skulle börja blogga innan bloggen är färdig, men vad tusan ska man skriva om? Det händer inte så mycket för tillfället, har mest fastnat här vid datorn och läser alla möjliga bloggar man kan hitta. Det finns verkligen hur mycket som helst.
Kolla in mina finfina vänners R & E; http://becciisz.blogg.se/ & http://evelinadahls.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0