Hem ljuva hem

Hemkommen från Stockholm idag. Jag har haft två trevliga dagar där med tjejerna. När jag i vanliga fall åker till Stockholm så brukar det gälla shopping och konserter. Men nu åkte vi upp över natten bara för att köpa lite småsaker, och sedan bara ta det väldigt lugnt. Det var väldigt skönt att åka upp dit, även om det bara var två dagar. Vi har gått på stan, ätit och klagat på maten på en resturang, spanat in Cimon ifrån Paradise Hotel, suttit på Waynes i timmar och pratat av oss där även Malin fick sig ett ragg.. hahah
En liten del utav hur vi haft det, det var i vilket fall väldigt trevligt som det allti där med mina girlfriends.
Något som kändes väldigt fel var att vi inte gick in i nästan någon klädbutik när vi var där, syftet med att åka dit var inte att shoppa direkt och vi kände väl att vi har mycket annat som vi vill spendera pengar på. Hur som helst, vi gick inte in på Weekday, helt sjukt. Så vi bestämde oss för att åka upp snart igen och shoppa... Ett måste! Speciellt nu i sommar då det finns massvis med snygga kläder.
Dock så gick vi in på Åhlens innan vi åkte hem, självklart ska det komma en tjej och rekommendera nya
Armani parfymen och i samma sekund ja kände doften var jag fast.. Så någon påse sådär fick följa med hem =)

Vad har hänt mera då.. Jag var ju som sagt hos frisören innan vi tog tåget i torsdags. Bort med det bruna.. älskar brunt hår, tycker det är jätte fint men jag känner för en förändring faktiskt. Så gjorde en avfärgning och satte in ljusa slingor. Det blev jätte bra, men ljusare ska det bli.. Det lär ju ta ett tag men det kommer.
Men nu ska jag mysa här hemma med Mami, hyrde en film nyss och har lite gottigott här. Skriver här senare kanske! Pussiluss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0