Härligt midsommarfirande

Vilken otroligt underbar midsommarhelg jag har haft! Att åka iväg och tillbringa dagarna med nya människor var något jag behövde verkligen. Jag och Malin åkte som sagt ut till Södra finnö och firade midsommar. Jag har ingen ork till att rabbla upp allting vi gjorde men riktigt trevligt hade vi. Jätte trevliga människor, god mat, firande av Simon som fyllde 20, fotboll, bad, grillning, dans osv. Massvis med roligheter. Det var midsommar för mig!

Idag har jag hängt med mina vänner, vi som ska åka till Borlänge. Vi planerade lite, kollade så allt det sista var klart osv. Imorgon ska vi iväg och handla lite småsaker som mat och linnen. Jag skulle vilja köpa en hatt, en vanlig stråhatt, vart finns dom?! Det löser sig.. Hur som, om 2 dagar bär det av. Jag längtar ihjäl mig, helt galet.
Men nu är det läggdags för min del, ska upp med sara till jobbet imorgon och få schema och kläder.. Klockan 10, aaah jag vill sova! Puss och gonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0