8 Dagar kvar.

Såja, nu är det 8 dagar kvar tills jag och mina finfina vänner tar bilen mot Borlänge, Peace & Love. Det har gått riktigt fort sedan förra året, känns som att det var nyss jag var där. Så det ska bli riktigt riktigt roligt att komma tillbaka. Jag vet att det kommer bli helt och hållet galet!
Innan vi åker så ska jag hinna med att jobba på mitt körkort, kämpa kämpa! Och så har vi midsommar på fredag, skärgården står på schemat. Det blir nog trevligt, träffa lite nya människor och bara umgås.

Solen har kommit hit iallafall, jätte fint väder idag. Har legat ute och solat tidigare idag med Malin och Evelina.
Men nu är jag ensam, har legat inne ett tag nu tyvärr.. Vet inte varför när det är så fint väder. Men ska öppna teoriböckerna snart om jag orkar.. Och om ungefär en och en halv timme kommer Sara hem, ÄNTLIGEN!!! Bara en ynka vecka har hon varit borta men det har känts som en evighet här hemma. Så ska träffa henne sen! :)
Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0