20 Juni

Nu har jag suttit och tittat på skärmen för länge. Jag har ingenting att skriva om, ingenting roligt iallafall och är rätt tom på insperation också för den delen. Kanske borde strunta i att skriva då men nej. Något måste jag komma med!
Jag har iallafall spenderat dagen med min familj m.m på en båt. Det var väl helt okej, åt got mat och hade trevligt trots de sega timmarna som gick. Stannade även till efteråt i någon liten buktik, fick med mig två ringar. Det tackar man inte nej till, inte alls..

Klockan är 11.. har inte gjort så mycket mera idag än att vara hemma bara och inte gjort någonting i stort sätt. Funderar på att strax krypa ner i sängen och sova..Ska nämnligen upp imorgon tidigt, ska vara på plats hos tandläkaren 07.10. Yeey, verkligen något jag ser fram emot- ligga i en tandläkarstol och spänna tandställning klockan 7 på mitt sommarlov. Får åka hem och sova sen igen. Senare ska ja in till stan, till Eweliva och fixa mitt hår igen. Äntligen! Vill inte gå runt med kort hår längre.. Så ska ja nog träffa mina flickvänner också om dom har lust att träffa lilla mig. Får slänga upp lite roligare grejer imorgon! Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja! Ring mig imorgon hjärtat, vi måste prata! Sen hoppas jag på att få träffa dig! Dejt!? LOVE YOU

2010-06-21 @ 00:42:10
URL: http://evelinadahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0