Skärgården hela dagen..

Ja, idag har jag, Sara, min familj, min syster och hennes familj spenderat dagen ute i skärgården. Mycket trevligt och mysigt. Vissa av oss ( inte jag, självklart) badade och lekte i vattnet, spelade minigolf, åt glass och satt vid vattnet. Det blev en riktigt mysig dag med familjen osv. Nu sitter jag hemma med allihopa och väntar på mat. Vi kör på take away/skräp/riktigt god mat helt enkelt, Pizza! Efteråt följer jag med min syster hem till dem på landet, ska hyra film och mysa. Imorgon väntar jobb! Men det är ju freeedag. Så jag får skriva lite roligare och bättre här imorgon. Nu ska jag duka!

Föressten, jag fick en liten kusin idag! Om jag är glad, jag älskar bebisar. Det blev flicka och jag kan knappt vänta tills jag får ha lillen i mina armar. Välkommen till världen hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0