LET ME TAKE YOU FAR AWAY

Hej hallå!
Nu är jag trött, inte så ovanligt att höra kanske. Jag har tillbringat ett par timmar i stan med mami. Dock så handlade jag ingenting eftersom att jag åker till Stockholm på fredag, yes i do. Då tänkte jag att jag tar shoppingen då istället. Det finns ju det mesta där, jag vet en massvis med grejer som jag ska inhadla. Ex jeansväst, skorna (jag visade för någon dag sen), Senilsnöre, tröjor osv. Hur som, packar väskan och åker till Sthlm för helgen. Mina tjejor har jag med mig, inte alla dock men det kommer bli väldigt trevligt. Pride har ju även kommit till stan då, så jag antar att det kommer vara människor precis över allt. För det är det ju annars med iosf..
Nu ska jag och mami laga mat här, efteråt blir det film och mys här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0