12 Juli

Och jag som trodde att vi inte skulle få våran härliga Sverige-sommar i år efter den extremt kalla vintern. Men där hade jag fel, den kom och det är riktigt varmt här. Jag sitter inne (?) Egentligen borde man självklart vara ute nu i solen, men det är allvarligt talat för varmt. Man är inte van vid så här varmt här.. Så jag håller mig inne nu en stund innan jag drar mig ut senare. Jag har precis storstädat mitt rum, lagat mat osv. Min syster är på Malta i tre veckor och mina föräldrar åkte imorse till Kroatien i två, och jag då? Jag stannar hemma, jobbar, lagar mat, städar...haha nej jag kommer nog också få det väldigt bra här hemma i de kommande två veckorna. Mina älskade tjejer kommer våldgästa mig hoppas jag, och så ska dom sova här och vi ska ha det otroligt trevligt. Och på fredag händer det saker här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0