New shoes.

Nu har dom kommit, mina nya snygga skor. Jag tycker om de hur mycket som helst och de är verkligen skitsnygga men jag blir så himla himla lång. Visst det är snyggt, men blir lite tveksam..vill inte direkt gå runt och se ut som en flaggstång.. Haha,nej men det blir det bra. Man kan aldrig ha för många skor i vilket fall..

Nog om det. Jag har precis krypit ner och lagt mig i sänge, så skönt. Jag känner mig helt slut och jag har lite ångest att ja ska gå upp imorgon tidigt när det är jullov. Men det är sista jobbdagen sen är det ledighet och jul osv. Helt underbart!! Nu ska jag sätta på en film och sedan sova. Puss och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Linnea Neeah Bern

Hej! vill du bli dagens blogg? det är lätt, kommentera bara i mitt dagensblogg inlägg att du är med, then youre in! ha det bra, god jul!

2010-12-23 @ 11:24:45
URL: http://goaheadandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0