julli och brallan lämnar mig för thai-landet...

Nerbäddad i sängen och avslutade precis ett samtal med min finaste vän Johline. En sån otroligt fin vän och jag saknar henne redan. Imorgon bitti tidigt när jag pulsar mig ut i snön för att åka till världshistoriens tråkigaste jobb så sitter Johline och Malin på flyget till Thailand. Så himla underbart och skönt för de. Önskar att jag var med dem. Det känns som att de ska till världens ände och att två veckor är en evighet bort. Mina prinsessor, var försiktiga nu och ta hand om er. Sola,bada,dansa med thailändare, bli bruna, drick och ha kul osv osv nu. Jag vill ha hem er så som ni åker, hela och fina. Jag älskar er mest av allt.

Nu ska jag ringa finfina mallanbrallan och berätta att jag älskar henne också innan jag lägger mig och sover.
Old pic på oss 4. Mina finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0