Hide and seek.

Idag när jag var på vårdscentralen satt jag har tittade in i väggen, rullade tummarna ect. Ja ni förstår. Jag ogillar verkligen att vänta på saker och ting och som vanligt så tar det en evighet innan man får hjälp av någon på sådan ställen. Men det finns inte så mycket att göra åt det. Till slut så var det bara jag och en till tjej i min ålder kvar. På något sätt började vi prata med varandra, och ändå är jag inte någon som pratar på med okända. Men jag kan säga att därifrån gick klockan fort, vi pratade hur mycket som helst. Väldigt trevlig tjej. Mer detaljer behöver jag väl inte gå in på, för så intressant är det väl inte kanske. Men jag kan säga att det var skönt att prata med henne, hon förstod verkligen vad jag menade och tyckte som jag..


Hur som, nog om det. Jag är så trött, behöver sova. Men det finns saker som jag borde göra mera. Så ja, jag får ta tag i det nu. Sen är det Desperate H. Missa inte!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0