Go on, begone, bye bye, so long

Fy, det är ju ingen värme ute alltså. Jag kom precis innanför dörren efter att ha hämtat mamma på jobbet. Jag längtar så himla mycket nu tills jag kan sätta mig i bilen utan "övningskör"-skylten. Så nu måste jag verkligen plugga för snart är proven.

Sitter och skriver på en Gegrafi-uppgift just för tillfället, strax klart. Det känns skönt att ha fått mer motivation nu till att plugga, för det är någonting som ligger på min svaga sida. Det är så lätt att man skjuter bort det och sedan växer det till en enda stor hög och man vet inte vart man ska börja sen när man är högst upp. Men när jag ändå är igång så ska jag fortsätta. Inte så mycket roligt som skrivs här nu för tiden, men skolan tar så mycket tid.

Ska hoppa in i duschen nu, skriver sen. Hug's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0