BIRTHDAY GIRL

Förutom att det är Lucia idag och årets mysigaste dag så är det även MIN dag, 19 år! Så nu är det bara ett år kvar tills 20 årsdagen. Happy girl.

Helgen blev toppen, det beror på hur man ser det dock. Och tänker inte gå in på detaljer. I vilket fall så hade jag och mina vänner väldigt trevligt hemma hos mig. Dans, lek, drinkar, skratt osv. Jag älskar verkligen mina vänner så himla mycket, glad att jag har er alla.

Just nu sitter jag i skolan, är dock ledig idag. Tittade på Lucia firandet här i skolan och t.o.m med på lillens dagis imorse tillsammans med min syster. Jag tycker att det är så himla mysigt att titta på, härlig fin musik och fika med klassen.
Nu ska jag hem en snabbis och byta om osv. Sen ska jag iväg och träffa en vän. Puss och kram.

Slänger lite bilder från helgen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0