SOV GOTT

Två dagar kvar på jobbet, så otroligt skönt. Jag & Sara, vilket team vi har varit. Väldigt roligt har vi haft det också. Så nu väntar vi in den 25:e..Då bär det av till huvudstaden åter igen och handla in en höstgarderob och självklart besöka utelivet i Stockholm med mina tjejor. FÖR imorgon, eller ja om ungefär 40 minuter så fyller mina två bästa tjejkompisar äntligen 18 år. Som dom har väntat på den dagen, och jag för den delen. För nu äntligen kan dom hänga med på att trevligheter och vi kommer få det underbart roligt. Hela helgen blir det party för hela slanten. Imorgon väntas middag med ett härligt gäng tjejer på Bishop Arms, väldigt mysigt ställe. Sedan fredag/lördag blir det ännu mera riktigt roliga grejor! Men nu får jag avsluta, ska släcka ut ljusen här och sedan sova. Nattinatti ♥

Var borta hos min syster förut som sagt, myste med lilla bebisen och nattade den andra lillgrabben..Mina finaste älsklingar, Lucas, Oliver och Emil ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0