Manésa för hela slanten..

Gårdagskvällen tillbringade jag och Nicoline på Manésa hela kvällen. Det var väldigt trevligt med trevliga nya människor. Vi satt där och pratade, drack stans godaste drinkar och umgicks i flera timmar innan vi senare tog en taxi hemåt.
Idag har jag varit så otroligt trött, legat i soffan halva dagen. Jennie och Victoria kom förbi en stund och åt här. Nu väntar jag på Nicki, vi ska åka och hyra film, köpa lite gott och mysa här hemma hos mig.
Jag älskar dig, min fina vän

Jag tänkte lägga upp lite bilder på det jag köpte från Gbg, men sladden är helt borta?!?!? Jag springer runt i hela huset och blir snart galen, den måste komma fram! Återkommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0