HOME SWEET HOME

Hej! Nu har jag lämnat storstaden och kommit hem hit igen, rätt skönt faktiskt. Det har varit väldigt skönt att ha spenderat helgen där och inte hemma, se lite nytt folk osv kan vara skönt ibland. Det är väl inte alltid så lätt att vara 4 tjejer i en 1:a, men vi har haft väldigt roligt iallafall. Det var verkligen fullt drag i Evelinas lägenhet direkt när vi kom dit. Upp med drinkar och shots och vi låg sedan på golvet och vek oss utav skratt. Jag älskar mina tjejer så mycket och har så fruktansvärt roligt. Jag orkar inte gå in på detaljer vad vi gjort, men shoppat självklart, ätit god mat, myst i lägenheten, träffat nya människor, hängt på uteserving/bar/krog, besökt Vällingby.. osv osv osv. Snart blir det nog Sthlm igen, om jag känner mig själv rätt.

Idag var det inte bara jag som kom hem, utan även mina lillasyster Evelina. Hon har varit på Malta i tre veckor så nu är hon äntligen hemma brun och fin. Och med kläder till mig, haha. Jag ska strax ta lite bilder och slänga upp på sakerna från Stockholm och Malta. Men först ska jag ta en kopp te och försöka få igång tvn. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0