Hemma!

Hemma från Vadstena nu, eller egentligen har jag varit hemma ett tag, legat och latat mig framför tvn. Anledningen till att jag var där idag var för att min lillasyster flyttade dit för att börja gymnasiet. Jag vet inte riktigt hur det känns, eller just nu känns det bra men det lär bli tomt här hemma ändå vartfter. Men men, roligt för henne! :)
Nu ligger jag här i sängen och tittar på The hills, väntar på att Oth ska börja. Och så kommer även min vän Jennie hit om ett tag, så ska vi ha söndagsångest tillsammans, äta glass och se på filmer. Jo det är skola imorgon, det är däför. Fast samtidigt ska det bli lite roligt att träffa alla, men sen vet jag att det är kämpa kämpa i skolan för min del. Men nu är det fortfarandeh sommarlov och helg så jag ska inte tänka på skolan någonting. Laater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0