FRIDAY!

Åh så himla skönt med fredag och helg, eller hur? Ikväll ska jag hem till mina flickor och umgås med dom, det var ett tag sen vi alla 4 var tillsammans. Vi ska dricka drinkar, på med klackarna och ut till Lindö för att fira tre grabbar som äntligen har blivit stora och fyllt 18. Det blir nog trevligt, sedan får vi se vart kvällen leder mig.

Nu har jag krypit ner i sängen en stund och tittar på Sex and the city, ska strax äta lunch. Jag ska även försöka ta mig ut till pappas jobb och köpa lite saker. Får se hur det blir, slänger iallafall upp bild på det sen. Puss och kram så länge.


Sara, min fina vän!

Kommentarer
Postat av: Sara F

Loveyoou<3

2010-08-06 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0