Flitiga tjejerna!

Jag älskar att det är fredag och att det innebär helg. Alltid lika passande och härligt. Jag sitter just nu i skolans datasal tillsammans med Jennie och är flitig och gör lite vettiga saker. Fick precis ett litet arbete klart. Med tanke på att det är 97 dagar kvar tills vi springer ut från den här skolan så måste jag verkligen ligga i nu för jag ska klara detta. Så är det.
Men ikväll lägger jag det åt sidan och ägnar mig åt mina vänner. Frågan är dock vad jag ska göra. Tjejer, vad händer för trevligt? We'll see. Hur som, ska skriva lite till nu när jag ändå är igång. Har snart en Samhäll C lektion innan jag får gå hem. Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0