Fredag!

Tur att jag inte är någon storbloggare, eftersom att jag är riktigt dålig på att uppdatera. Jag skyller på teorin. Fyfan, jag har suttit i flera flera timmar nu och försökt nöta in allting i huvudet. Och nu går det riktigt bra tycker jag. Men nu är jag trött på det förtillfället, måste göra någonting annat nu annars blir det för mycket. Sitter och lyssnar på musik och väntar på att flickorna ska höra av sig så vi kan ses och prata om resan..
Hoppas att bokningen och de blir klart snart.

Imorgon ska jag sitta ytterligare ett par timmar med detta. Men sen funderar jag fasen starkt på att hitta på något, ut och ta ett par drinkar och dansa lite kanske? Vem vet, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0