Count on me.

Efter några timmars teori-plugg är jag nu helt slut. Sitter just nu och tittar runt lite på bloggar och sånt trevligt. Jag måste ändra min frisyr lite, men bara lite. Funderar på lite ljusare, men det får bli senare. För just nu har jag gjort det så mycket ljusare att det blir slitet. Min syster sa att jag klippt mig fint med lite lugg när jag i själva verket har färgat det så det har gått av lite där uppe..Alltså har inte klippt mig. Men det borde jag göra, ska nog in till Ewe imorgon och boka en tid. Här måste det göras något!

Hur som helst, pratar även med Carrobarro nu över msn om Paris-resan. Imorgon ska vi äntligen på boendet och flygbiljetterna bokade. I början av mars åker jag och flickorna och njuter av Paris i en vecka. Det ser jag verkligen fram emot. Nu tänkte jag göra en kopp te och krypa ner i sängen och titta på film eller liknande. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0