Förhoppningar Och Regnbågar

Det är synd om mig. Ligger i soffan och känner mig mera död än levande. Vaknade som sagt upp förkyld och halsont men sedan kändes det mycket bättre på dagen.. Men nu kom det tillbaka som en smäll i antisktet. Jag har inte tid med att vara sjuk och jag har verkligen ingen lust. Hoppas hoppas att det blir bättre över natten så jag kan gå till skolan imorgon.
Mötet på jobbet förut gick iallafall bra så på tisdag ska jag provjobba. Det blir nog jätte bra.
Annars då.. har tillbringat dagen utomhus och haft det väldigt trevligt med en viss stockholmare. En oväntad och spännande dag. Trist att säga hejdå och stanna i norrpan. Men sånt är livet.
Nu ska jag ta en powernap. Johan ringde nyss och ville ses men det känns rätt omöjligt..Men har en del jag måste ut och ordna sen ändå. Buhuuu, gör mig frisk någon!!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0