Colorful Lips

Jag älskar färger! Jag har oftast fördragit svart i klädväg men nu börjar garderoben bli en aning färggladare. Och det tycker jag att läpparna också ska bli. Så jag ska köpa mig ett par läppstift ifrån Make Up Store. Hittade ett par här, alla passar dock inte mig. Det tredje tänkte jag mig iallafall, det heter MANDY.
När vi ändå är inne på ämnet.. Idag fick jag och Jennie hem varsitt läppglans ifrån Style By Tyra. "Läppbalm Volume Booster", det svider rätt mycket faktiskt och jag såg ingen skillnad.. Tråkigt, men ska prova det igen imorgon så får vi se!

Nu, tvätta håret och sen tv-spel tillsammans med J innan vi kryper ner och sover. SOV GOTT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0