Studentmössan beställd!

För ett par dagar sedan hade vi mössprovning i skolan och nu är den fina studentmössan beställd. Det känns helt underbart bra! Men samtidigt är det en aning läskigt, tiden går så otroligt fort. Det är redan oktober, jag tycker veckorna springer förbi. Och det betyder att det kommer gå fort, snart kommer vi stå där med mössorna på. Så nu är det dags att ta tag i saker och ting. Men hur gör man det? Jag har motivationen i mig, men jag kommer ändå inte igång med de saker som måste göras, i skolan först och främst. Skulle behöva någon som drar och sliter i mig och tvingar mig att plugga. Så imorgon, då ska jag börja med allting som ligger som en stor hög. Jag känner att den får inte bli högre nu.
Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Imorgon väntar en ny dag med skola och ett hårt träningspass innan mera pluggande. Sov gott mina vänner! Puss och kram.



Kommentarer
Postat av: pauli♥

ååh du, jag kommer knappt ihåg veromoda tror jag :) kram

2010-10-26 @ 14:47:48
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0