Födelsedagsfirande

(Godmorgon) Klockan är ungefär halv 1, lunchdags i normala fall. Men ett undantag för idag eftersom att jag var ute igår och firade med vän Rebecca och det blev en himla trevlig natt med ett stort gäng tjejer. Vi var först hembjudna till Rebecca i Åby, det var väldigt trevligt, träffade nya människor, åt god mat osv och hade det bra. Hur som, så var det ännu en lyckad kväll.. Ja hopp.. Då var det lördag igen. Dock så ska vi, jag och tjejerna ha en riktig myskväll idag. Vi ska laga middag, filmmaraton och umgås som bara vi gör. Det är väldigt behövligt och blir mysigt.. Jag älskar att bara umgås med mina flickor.

Kommentarer
Postat av: Emilia

mysigt :d

2010-10-09 @ 13:32:44
URL: http://pezone.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0