Amazing night

Hallåå! Otroligt härlig kväll igår tillsammans med mina nära tjejkompisar. Firandet av Sara som fyllde 19 år blev mer än lyckad. Dock är jag så dålig på att ta bilder när jag går ut, glömmer bort att jag har med mig kameran. Men vi får se om det dyker upp några senare. Idag mår man som man mår, inte bra med andra ord. Eftersom att vi är lediga från skolan idag och även imorgon så kunde vi ligga hemma hela dagen och göra ingenting. Och det är vad vi gjort också, jag och Jennie har tillbringat dagen i sängen med glass, filmer osv. Väldigt mysigt!
Jag har även fått ett arbete gjort och pluggat lite teori också. Duktigt.. för en sådan här dag. Nu tittar vi på Håkan Hellströms film från P&L, helt otrolig film och vilken glädje han sprider. Den 18/6 får vi träffa honom, amazing. Han signerar sitt nya album i Linköping-Missa inte! Nu ska vi fortsätta att göra ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0