SACO-mässan

Idag har jag varit i Stockholm hela dagen på SACO-mässan. Det var riktigt bra upplagt faktiskt, intressant och jag fick med mig massvis med kataloger och papper hem. Så nu har jag något att läsa och fundera över. Gud, nu märker man verkligen att det inte alls är lång tid kvar tills allting är slut- Och allt nytt och roligt börjar! Så jag längtar, det är helt otroligt!

Nu sitter jag här hemma, lyssnar på musik och planerar lite saker. Alldeles strax ska jag sätta mig och plugga på ett historiearbete och filosofi. Det känns skönt att ha kommit igång med pluggandet nu.. ska hålla i det här!
Så kanske min kära vän Jennie kommer hit sen, hoppas hoppas. Alltid trevligt med hennes sällskap. Nu blir det en dusch och en kopp te på det. Puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0