To the moon and back

Idag har jag umgåts med min lillasyster Evelina hela förmiddagen. Vi gick en sväng på stan och kolla lite presenter osv, sedan tog vi en höstpromenad. Dock var det väldigt kallt men vi överlevde. Efter att ha gjort lite ärenden så åkte hon hem och jag satte mig på körskolan. Och det gick suuuper! Så nöjd är jag och ännu mera taggad nu på att plugga tills provet kommer. Uppkörnings och teoriprovs-tid bokas imorgon!

Efter körskolan tog jag och jennie en liten promenad, och därefter satte oss vid kärlekstunneln och pratade ett tag. Alltid lika trevligt. Världens finaste vän är hon!
Nu har jag precis ätit god mat här hemma med familjen och nu väntas en Beck film tillsammans med dem. Jag måste även läsa lite teori sen också. Men nu är det mys på hög nivå! Puss och kram.

Pic; Evelina, Fotograf; Sara Frejd
(Saraafrejds.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0