this has gone too far

Mysigt hemma hos Caroline ikväll och vi ska precis börja plugga. Innan det tänkte jag slänga ihop några ord här. Egentligen finns det inte mycket att skriva heller för den delen. Det jag gör om dagarna är att försöka peppa mig själv till att plugga, och det gör jag också. Jag önskar verkligen jag hade mera tid till mina vänner, och jag hoppas ni vet om det. Men att gå i trean är inte en dröm precis, just nu. Jag har äckligt mycket att göra innan stundenten, för den är inte långt härifrån. Jag har dock bara mig själv att skylla och jag tycker inte synd heller. Men thats the way it is.

Så därför ska jag och Carrie slänga fram böckerna, arbetena osv nu och sätta fart. Gjorde precis en kopp te. Alltid mysigt att vara här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0