People messing with your head

Jag undrar allvarligt talat hur vi ska klara av vintern som är här och som kommer bli värre. Det känns som att termometern sjunker mot minus mer och mer för varje dag som går. Men samtidigt är det onödigt att klaga när man kan vara positiv, visst? Det är fint med snö över hela stan, mysigt att sitta på ett café med tjejkompisarna eller bara vara hemma framför brasan med familjen. Jag tycker iallafall om det.

Idag startade jag dagen med ett Yoga-pass på Friskis & Svettis. Väldigt bra och givande, jag gillade det och ska definitivt göra det flera gånger. Väldigt avslappnande och härligt..

Planerna för dagen var att plugga till ett religionsprov men efter jag lagat mat så somnade jag och sov alldeles för länge. Nu är tiden och dygnet helt felvänt för min del, så nu ska jag försöka plugga lite grann..och titta på Paradise Hotel! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0