kisses dont lie

Godmorgon!
Sitter just nu i klassrummet, Coldplay i öronen och en varm choklad på geografilektionen. Det har inte blivit mycket gjort här inte.. Grupparbete och jag är ensam här idag eftersom Carrie är sjuk, så kan lika bra sitta här, tycker jag.
Anledningen till det är att (förutom att jag är världshistoriens lataste människa) jag känner mig inte tipptopp idag, fysiskt och pyskiskt. Usch usch, men att klaga hjälper inte. Jag ska iväg och äta skolans supergoda mat(?) Idag serveras det köttgryta och ris, som nästan alla andra dagar här på Hagagymansiet.
Känner att det är dags att sluta här.. Inte en lugn stund här, folk springer runt osv osv.. Skriver mera sen,berätta om helgen osv. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0