I could really use a wish right now

Plugga flitigt halva natten, dricka flera koppar kaffe osv hos Malin står på schemat. Det låter antagligen inte så trevligt, men om ni visste vad jag viker mig av skratt tillsammans med M. Spelar ingen roll vad vi gör. Och just nu sitter vi och skriver på våra uppsatser, duktigt som vi är. Känner att nu när jag väl kommit i skott och börjat så ska ja få lite gjort ikväll också. Veckan kommer se ut såhär i stort sätt. Undantag på torsdag då vi, klassen besöker Stockholm på SACO-mässan. Det blir nog trevligt. Ingenting kan väl gå fel när man spenderar tid i huvudstaden, eller? Längtar till jag flyttar dit. Snart så.. Nu ska vi följa Jullan ut i kylan. Puss och kram på er mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Skitfin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2010-11-16 @ 01:44:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0