Girls gone wild

Nu är jag hemma igen i Norrköping, och trots att jag tycker om att bo här så är jag så otroligt trött på det. Det är en mysig och fin stad. Men Stockholm är så mycket bättre. Jag älskar varenda del med Sthlm och jag älskar att vistas där. Så det var skönt att bara boka en tågbiljett och åka dit över helgen spontant. Och fyfan så trevligt jag har haft det. Och så kom min bästa vän upp på lördagen och hängde med oss. Har träffat väldigt många trevliga människor, dansat och druckit många goda drinkar på Bridge! Osv osv osv...

När vi satte oss på tåget förut så ja, vi var inte på det bästa humöret. Kanske låter larvigt, men vi ville verkligen inte åka hem. Trivs så jäkla bra där i jämförelse med här.. Dock så kan det ha varit den roligaste tågresan jag har gjort..Jag och Jennie, världens bästa tjejer!
Vi glömde helt bort kameran som låg i väskan så det blev inga bilder. Hittade dock en från Bridge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0